Et af de svære? ( Citrix)
Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 07-02-03 12:14

Hvad kan man forvente at skulle slippe for en Citrix installation a lá
denne:

25 brugere
Office ( MS eller Star!)

CRM (Superoffice), C5, Acrobat osv. skulle ikke give problemer vel?

Og hvad skal der til af hardware?

/ Steffen

Fra : Peter

Dato : 12-02-03 11:09

Prøv at finde en leverandør som kan gi dig de priser.

-Peter

"Steffen Fog Sørensen" <steffen@-ingen-spam-digisource.dk> skrev i en
meddelelse news:b204dr$2vdm$1@news.cybercity.dk...

Fra : Søren B Rasmussen

Dato : 15-02-03 09:46

> [...]
>
> 25 brugere
> Office ( MS eller Star!)
>
> CRM (Superoffice), C5, Acrobat osv. skulle ikke give problemer vel?

Hej Steffen

Prisen kan variere en del.... få et tilbud.
Du skal regne med at bruge 64Mb ram pr. bruger i din server.
CPU er ikke så vigtigt. Men en fornuftig PIII i 800 vil kunne gøre det.
Den optimale løsning ville være 2 servere.

Jeg regner ikke med at du installerer C5 på din Citrix servere ? Det vil jeg
helt klart fraråde. De / Den kan selvfølgelig afvikle det.

Mvh

Søren B Rasmussen

Fra : Jens

Dato : 15-02-03 16:10

"Søren B Rasmussen" <sbr@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg regner ikke med at du installerer C5 på din Citrix servere ? Det vil
jeg
> helt klart fraråde. De / Den kan selvfølgelig afvikle det.

Jeg har efterhånden god erfaring med at afvikle C5 på både rene Terminal
Servere og Terminal Servere med Citrix på.
Det ser ud til at de fleste bugs er rettet i de nyere versioner af C5.

Jens