Netværk mellem Mac & PC......
Fra : Søren Falkenberg Joh~

Dato : 07-02-03 08:29

Jeg vil gerne have forbindelse fra mine Win XP maskiner som lige nu kører i
LAN med dynamisk ip, til at kunne printe fra en printer tilsluttet en
PowerMac 7600 der kører MacOS 8.5......

Hvad gør jeg?

Søren Falkenberg Johansen

Idé-Sign - Skilte & Solfilm
Strandvejen 52
5240 Odense NØ

Tlf. 63 10 50 58 Fax 63 10 50 78

Websites www.ide-sign.dk / www.3M-solfilm.dk

E-mail: info@ide-sign.dk

Fra : Morten Bøgeholm Niel~

Dato : 07-02-03 10:49

"Søren Falkenberg Johansen" <sorenNOSPAM@ide-sign.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne have forbindelse fra mine Win XP maskiner som lige nu kører
> LAN med dynamisk ip, til at kunne printe fra en printer tilsluttet en
> [...]
[snip]

Få fat i PCMaclan fra http://www.miramar.com/

Mvh Morten

Fra : Søren Falkenberg Joh~

Dato : 07-02-03 13:11

> Få fat i PCMaclan fra http://www.miramar.com/
>
> Mvh Morten

Morten, du er dagens helt her hos mig. Tak for hjælpen!!

Fra : Søren Falkenberg Joh~

Dato : 08-02-03 10:30

> Morten, du er dagens helt her hos mig. Tak for hjælpen!!

Nu er den trial jeg hentede udløbet. Fint nok, programmet koster jo 200 $
(hvilket er en slat penge for at fået netværk til at køre), men jeg må jo
bide i det sure æble.

www.miramar.com kan man købe en download version. FINT, men altså ikke
hvis man bor uden for USA/Canada. Så skal man henvende sig til en af deres
samarbejdspartnere. Sådan én er der tilsyneladende ikke i DK, og de andre
der er i EU har ikke umiddelbart den samme "køb og download" mulighed. Hvad
gør man så ??