Problem med Hotmail ved VPN
Fra : ML-78

Dato : 03-02-03 00:20

Efter at have installeret VPN på min computer, kan jeg ikke længere åbne
www.hotmail.com. Andre sider (i hvert fald dem jeg har prøvet) virker fint.
Hvis jeg etablerer VPN-forbindelsen virker www.hotmail.com igen, også selv
om jeg efterfølgende lukker VPN'en. Er der nogle der ved, hvad der er galt?

OS: Win98
Internetadgang: CyberCity ADSL via router
Router: ZyXEL 642
Jeg har fjernet krydset i "Use default gateway on remote network" under
VPN-opsætningen (ellers kan jeg slet ikke bruge internet og VPN samtidig).

ML-78

Fra : Thomas

Dato : 03-02-03 00:27

Jeg har også Cybercity ADSL med router, men bruger ikke VNP... Jeg kan
heller ikke logge ind på MSN eller bruge hotmail... tror serveren er nede?

--
Med Venlig Hilsen
Thomas Jansson

Fra : ML-78

Dato : 03-02-03 01:23

> Jeg har også Cybercity ADSL med router, men bruger ikke VNP... Jeg kan
> heller ikke logge ind på MSN eller bruge hotmail... tror serveren er nede?

Det er den ikke. Hotmail virker fint, og jeg kan sagtens logge ind hvis bare
jeg åbner min VPN-forbindelse først.

ML-78

Fra : Thomas

Dato : 03-02-03 02:04

Jeg fik et svar ang. samme spørgsmål i dk.edb.system.ms-windows og der fik
jeg svaret at Hotmail nok var nede for tiden