crt- bibliotek
Fra : Hans-Henrik

Dato : 13-03-01 22:36

Jeg er ikke istand til at finde dette bibliotek
på den CD-rom, som jeg har fået som led
i min uddannelse som datamatiker.
Er der en barmhjertig sjæl, som kan sende
dette til mig. På forhånd mange tak.

MVH
Hans
hanshen@danbbs.dk

Fra : Niels (niLLer)

Dato : 13-03-01 23:39

Just as I expected, Hans-Henrik came up with this:

>Jeg er ikke istand til at finde dette bibliotek
>på den CD-rom, som jeg har fået som led
>i min uddannelse som datamatiker.

Hvad liger der på den CD? Hvis det er Delphi (nyere end version 1) så er
der nemlig ikke nogen CRT-unit med! Hvis det er Turbo Pascal eller en
anden Pascal variant til DOS, så skulle der være en med! Men du kan jo
prøve at søge på nettet, bare med en ganske normal søgemaskine.

>Er der en barmhjertig sjæl, som kan sende
>dette til mig. På forhånd mange tak.

Jamen til hvilken platform? Jeg har fundet en unit som hedder Win32Crt,
den bruger API funktioner til at emulere funktionerne i den oprindelige
TP Crt unit.

Niels (aka. niLLer)
--
e-mail: nmartin at iname dot com ICQ UIN: 50187323
http://www.niller.f2s.com/ - niLLer's pages (My programs, in English)

Fra : S@ndman

Dato : 14-03-01 17:26

Niels (niLLer) <nmartin@ispam.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3aaea0f4.30864704@news.12move.dk...
> Just as I expected, Hans-Henrik came up with this:

Hejsa,

Du kan finde den på http://www.zieglersoft.com
den er både til delphi 3, 4 og 5 så kan du køre som ganske alm. pascal
ellers kan du maile mig.

Jimmy