Re: Medlem? (Was: Optimering af Os2)
Fra : Knud Berggreen

Dato : 13-03-01 22:04

In <98km4q$27le$1@tnews.inet.tele.dk>, on 03/13/2001
at 09:03 AM, Kjeld Nielsen <kjeldn@ddf.dk> said:

> [...]
>bl.a. at drage nytte af softwarepuljen. Dette forsøgte jeg - via e-mails -, men
>det løb ud i sandet.

>Efter at have læst ovenstående indlæg besluttede jeg mig til at gøre et nyt
>forsøg, denne gang via hjemmesiden.
>Efter at have udfyldt felterne - og skrevet en længere begrundelse, sendte jeg
>siden. Efter lang ventetid fik jeg meddelelsen: "Dokumentet indeholder ingen
>data"

>Jeg gætter på, at årsagen _igen_ er min brug af NS 2.02. (Jeg kunne
>selvfølgelig prøve med Internet Explorer, men det er da at føje spot til

Bare rolig, jeg har fået din tilmelding.

Nu er der bare det at der ikke sker så meget i Team OS/2. Jeg fik godt nok en
hel del tilmeldinger sidst på sommeren og nogle måneder frem - og det viser jo
at der stadig er en interesse.

Spørgsmålet er så bare hvad vi vil med Team OS/2 ??? - De fleste der melder sig
ind gør det fordi de har brugt OS/2 i længere tid, altså som en slags
manifestation mens andre gør det i forventning til at få hjælp og support. Og
begge dele er efter min mening også fuld gyldig grund til at indmelde sig. Og
jeg har også i de tilfælde hvor der er kommet bønner om hjælp kunne give hjælp
ved at henvise til personer eller til nærværende gruppe. Og så er der
selvfølgelig det med adgang til software fra softwarepuljen, men det føler jeg
ikke er den primære grund til at der kommer en tilmelding.

Team OS/2 er ikke længere hvad det var før IBM kastede håndklædet. Der foregår
ikke længere demonstrationer i butikker og storcentre. Der er ikke længere
stormøder. Og med hensyn til support, ja så er de folk jeg ellers har henvist
til jo ganske aktive her i gruppen.

Hilsen
Knud

--
Team OS/2 Danmark
webmaster@teamos2.dk

Fra : Lars Lund

Dato : 13-03-01 07:09

Knud Berggreen wrote:

> [...]
> stormøder. Og med hensyn til support, ja så er de folk jeg ellers har henvist

Jeg syntes ikke de mere strategiske overvejelser om TEAM OS/2 retteligt hører til i
et forum som dette.

Da du endvidere har startet debatten i TEAM OS/2 regí henviser jeg til et kommende
svar fra TEAM OS/2 Aalborg.

Jeg kan iøvrigt kun støtte at du rejser diskussionen, som vi trænger til at have.

--

\lars
Lars Lund, Praestemarken 89, 9000 Aalborg.

Fra : Knud Berggreen

Dato : 14-03-01 21:11

In <3AADB962.3AFDBA43@larslund.dk>, on 03/13/2001
at 07:08 AM, Lars Lund <ll@larslund.dk> said:

>Jeg syntes ikke de mere strategiske overvejelser om TEAM OS/2 retteligt hører
>til i et forum som dette.

Nej, det har du vel nok ret i.

>Da du endvidere har startet debatten i TEAM OS/2 regí henviser jeg til et
>kommende svar fra TEAM OS/2 Aalborg.

Det glæder jeg mig til at se

/Knud

Fra : Allan

Dato : 15-03-01 03:22

On Tue, 13 Mar 2001 06:08:34, Lars Lund <ll@larslund.dk> wrote:

> Jeg syntes ikke de mere strategiske overvejelser om TEAM OS/2 retteligt hører til i
> et forum som dette.

øh, hvor så ?
Jeg er da medlem af Team OS/2 - men jeg kender ikke til andre forum for dette ?

> Da du endvidere har startet debatten i TEAM OS/2 regí henviser jeg til et kommende
> svar fra TEAM OS/2 Aalborg.

Hvor finder jeg som medlem dette forum ?

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Lars Lund

Dato : 15-03-01 06:39

Allan wrote:

> øh, hvor så ?
> Jeg er da medlem af Team OS/2 - men jeg kender ikke til andre forum for dette ?

> Hvor finder jeg som medlem dette forum ?

Kære Allan

Afhængigt af i hvilken region du bor har du en tilknytning til en af 6 regionale
TEAM-grupper - se www.teamos2.dk. Knud har på vegne af sin funktion som Webmaster sendt
et diskussionsoplæg ud til de regionale koordinatorer og bedt om tilbagemeldninger.
Koordinatoren her i Aalborg har dernæst bedt os i Aalborg om at kommentere
diskussionsplægget med henblik på at kunne give et svar til Knud.

Såfremt denne struktur ikke fungerer i dit område har du da i hvertfald en væsentlig
tilkendegivelse i debatten -:). Som du da kan vælge at tilkendegive i en dk.edb.os2.
Fundatsen giver principielt mulighed for at annoncere TEAM-relaterede emner. Jeg vil
imidlertid fastholde, at dk.edb.os2 ikke er mest hensigtsmæssig til denne form for
drøftelser, såfremt der er andre muligheder, e-mail, lokale newsgrupper eller hvad ved
jeg. Men føler eller befinder du dig et organisatorisk tomrum og ser du ikke andre
muligheder for at præsentere dine synspunkter er dk.edb.os2 tilstede. Jeg ville dog i din
situation henvende mig direkte til Knud B. eller en af de aktive koordinatorer.

I forhold til dk.edb.os2 vil jeg også tro, at Knud B. vil annoncere, hvilke konklusioner
hans gode initiativ har afffødt.

Just my words.

Fra : Allan

Dato : 15-03-01 16:45

On Thu, 15 Mar 2001 05:38:51, Lars Lund <ll@larslund.dk> wrote:

> Allan wrote:
[..]

> [...]
> tilkendegivelse i debatten -:). Som du da kan vælge at tilkendegive i en dk.edb.os2.

Ja, det er jo sådan set ikke noget, jeg har valgt. Hvis jeg havde haft et _valg_, så
havde
det været rigtigt fint - men dette er mig bekendt eneste sted, man kan træffe andre
Team'ere.

> [...]
> drøftelser, såfremt der er andre muligheder, e-mail, lokale newsgrupper eller hvad ved

Det er jo så det, der mig bekendt ikke gør. Der er ingen interne mailinglister, der
er ingen
interne nyhedsgrupper. Jo, jeg kender da Knuds emailadresse; men dette kalder jeg
ikke
et 'forum' til at diskutere noget i.

> Men føler eller befinder du dig et organisatorisk tomrum og ser du ikke andre
> muligheder for at præsentere dine synspunkter er dk.edb.os2 tilstede.

Det har jeg vel gjort, lige siden jeg meldte mig ind i Team OS/2 - netop fordi at der
åbenbart ikke findes noget forum, hvor man kan snakke med andre medlemmer.
Der er altså kun denne gruppe at vælge imellem.

> I forhold til dk.edb.os2 vil jeg også tro, at Knud B. vil annoncere, hvilke konklusioner
> hans gode initiativ har afffødt.

Det må vi da håbe, eller ser vi det jo ikke