logon på pre 2 eComstation
Fra : Bent Nielsen

Dato : 13-03-01 22:25

Er der en måde hvor man kan få de til at kunne logon, hvis det ikke er
guest som bruges.
Jeg kan ikke logon med det navn som jeg skrev ved install.

BN

Fra : Allan

Dato : 14-03-01 19:01

On Tue, 13 Mar 2001 21:25:11, Bent Nielsen <postmaster@x2000.dk> wrote:

> Er der en måde hvor man kan få de til at kunne logon, hvis det ikke er
> guest som bruges.
> Jeg kan ikke logon med det navn som jeg skrev ved install.

Det er en standardfejl der har været i peer siden Warp3.
Det navn du angiver under installationen bliver ikke gemt.
Brug "userid" og "password" til at logge på.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Bent Nielsen

Dato : 14-03-01 22:01

Allan skrev:

> Det er en standardfejl der har været i peer siden Warp3.
> Det navn du angiver under installationen bliver ikke gemt.
> Brug "userid" og "password" til at logge på.

ak for det.

Men uden warp 3 og 4 connect viker det fint hjemme hos mig, men sådan er
der så meget.

BN