Emacs/2 20.6
Fra : Peter Jespersen

Dato : 13-03-01 22:45

Hi there!

Er der nogen heromkring, der har rodet med Emacs/2 20.6 ???
Det er nemmerlig et lille problem, nemlig det at der mangler en
emacs.exe i alle de arkiver jeg er faldet over...er det bare mig
der har båret mig tåbeligt ad, eller mangler der noget i
distributionen

På forhånd ydmyg tak...

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Ice cream is a dish best served cold.

Fra : "Derly Lütken"

Dato : 14-03-01 00:44

In article <syljurryjbeyqbayvarqx.ga62a80.pminews@news.tele.dk>, "Peter
Jespersen" <flywheel@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> alle de arkiver jeg er faldet over...er det bare mig der har båret mig
> tåbeligt ad, eller mangler der noget i distributionen På forhånd ydmyg

Også dig

Prøv at læse readme og installfilen rigtigt grundigt. Der står præcist
hvad du skal køre for at den kompilerer .exe-filen (Jeg er ikke i
nærheden af min OS/2-maskine lige pt, så derfor ikke mere præcist svar)

--
\\Derly, Team OS/2, Danmark
_____________________________

Fra : Peter Jespersen

Dato : 14-03-01 09:57

On Wed, 14 Mar 2001 00:44:11 +0100, Derly L tken wrote:

> [...]
>hvad du skal køre for at den kompilerer .exe-filen (Jeg er ikke i
>nærheden af min OS/2-maskine lige pt, så derfor ikke mere præcist svar)

AAARRRRGGHHHHH...lige foran næsen på mig, det kalder jeg
usportslig optræden!
Hmmm....en pakke hvor kun en enkelt fil skal
kompileres.....kuk-kuk (I like it)!

cd \emacs\20.6\bin
dump

Takker ydmygt og længe!