udførelse af ASP side skjult
Fra : Heine Christensen

Dato : 25-02-03 01:15

Hej

Hvordan "kører/kalder" jeg en asp side fra en .bat fil så den bliver udført
uden at man ser noget som helst? dvs at den er helt skjult... er jeg nødt
til at få den "konverteret" til fx delphi, VB eller?

Sagen er at jeg skal have konverteret en .log fil fra et format til et
andet.

Inputfilen ser såledet ud:

0 25.00

Hvor nul er nummeret på temperaturføleren, denne er ligegyldigt, herefter
kommer det en <TAB> og så kommer selve temperaturen som jeg skal bruge.

Formatet jeg skal have denne ud i/ændret til er følgende, hvis temperaturen
er positiv

25.00
0
0
0

og hvis den er negativ

0
25.00
0
0

Hvad gør jeg? ydermere vil det være fedt hvis jeg kunne få det lavet således
at de to sidste 0 i output filen kunne bestemmes med en parameter eller
lign....Dette kan jeg dog nemt fikse i asp, men i delphi mv er jeg lost.

Jeg skal nemlig have talene ind i MRTG og den kræver de 4 tal, Det første
ciffer er til den første graf, nr 2 til den anden og nr 3 og 4 er navn på
enheden og uptime. Derfor rart hvis man kunne ændre disse i en evt
programstump

På forhånd tak
Heine Christensen

Fra : Jimmy

Dato : 25-02-03 01:46

"Heine Christensen" <hc@teamhm.dk> wrote in message
> Hej
>
> Hvordan "kører/kalder" jeg en asp side fra en .bat fil så den bliver
udført
> uden at man ser noget som helst? dvs at den er helt skjult...

Du kan bruge WGET "URL", hvis den er installeret på din server.
Ellers kan den jo blive det

mvh
Jimmy

Fra : Heine Christensen

Dato : 25-02-03 02:44

Hej

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get3_erstat_3_med_2_net.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan bruge WGET "URL", hvis den er installeret på din server.
> Ellers kan den jo blive det

Er det bare mig eller ligner det noget Linux software? Jeg kører et MS miljø

HC

Fra : Jimmy

Dato : 25-02-03 07:22

> Hej

> Er det bare mig eller ligner det noget Linux software? Jeg kører et MS
miljø

Det er samme kommando.

mvh
Jimmy

Fra : Heine Christensen

Dato : 25-02-03 10:40

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get3_erstat_3_med_2_net.dk> skrev i en meddelelse

> Det er samme kommando.

Okay... så må jeg jo se om jeg kan finde det et sted....

HC

Fra : Heine Christensen

Dato : 25-02-03 10:49

Hej igen

Så fandt jeg den til Windows, men det er da til at kopiere et website og
ikke til at køre en side? Jeg kan i hvert fald ikke få det til at spille,
kan slet ikke se hvilke parametre man skulle kunne bruge for at den kører en
asp side istedet for bare at gemme den...

HC

Fra : Jimmy

Dato : 25-02-03 14:05

> Så fandt jeg den til Windows

Beklager - sku ha postet et link.

> kan slet ikke se hvilke parametre man skulle kunne bruge for at den kører
en
> asp side istedet for bare at gemme den...

wget -q "http://min.url/"

Mvh
Jimmy

Fra : Jakob Andersen

Dato : 25-02-03 23:17

> [...]
> uden at man ser noget som helst? dvs at den er helt skjult... er jeg nødt
> til at få den "konverteret" til fx delphi, VB eller?

Så længe du ikke benytter nogle af ASP's indbyggede objekter og kun benytter
VBScript kan du blot putte koden i en VBS fil og eksekvere denne istedet.

--
Jakob Andersen