Sende en mail
Fra : Peter

Dato : 21-02-03 12:30

Kan jeg lave en knap som når man trykker på den, starter en ny mail i det
program man bruger til mails (lotus notes).

De personer der skal modtage mailen skal hentes i en database og ligges i
feltet BCC.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 22-02-03 15:47

"Peter" <dj_pnr@hotmail.com> wrote
> [...]
> program man bruger til mails (lotus notes).
>
> De personer der skal modtage mailen skal hentes i en database og ligges i

Du kan lave noget ala nedenstående, men hverken at sætte bbc eller have
flere adresser i den er standardiseret og derfor er der ingen garanti for at
det virker i alle klienter:

mail3@domæne.dk, mail4@domæne.dk">
Send email
</a>