Virtual directory og bibliotekstræ
Fra : Peter

Dato : 03-02-03 02:14

Jeg har lavet et script (modificering af
http://asp.stocholm.dk/foldersandfiles.asp) som browser igennem biblioteker.
Jeg har tillige lagt et Virtual Directory i samme bibliotek (altså det
ligger ikke i samme bib som resten af filerne men er oprettet som VD under
siden istedet for at flytte hele bib'et som undermappe til siden), men
logisk nok viser scriptet ikke VD'et som en browsemulighed. Men det sjove er
at hvis jeg ændre pathen er det alligevel muligt at browse bib'et.

Tryk dig ind http://62.243.81.127/%5Fsubpages/%5F63/?key=_pages%5Cbrowse.asp
Der er en række bib'er som er mulige at browse. Jeg har oprettet VD'et
'snask' som har stien D:\WUTemp. Som sagt er det ikke muligt hverken at se
D:\WUTemp eller snask som en mulig browsning men hvis man fx ændre i URL'en
så den ser sådan her ud
http://62.243.81.127/%5Fsubpages/%5F63/?key=_pages%5Cbrowse.asp&path=snask
har man pludselig adgang til et bib som ikke er muligt at se fra roden (.)
Hvordan får jeg vist VD'erne i roden så det er muligt også at linke til dem
istedet for at man selv skal modificere URL'en ?

Desuden har jeg lidt problemer med at bladre tilbage - hvad for et script
skal bruges for at kommet et skridt tilbage i strukturen (har overvejet
javascripetet med historien der sendes et tak tilbage men det virker lidt
billigt..)

Hilsen fra Peter