Tegnet & i en querystring?
Fra : Søren G. Andersen

Dato : 27-01-03 15:16

Hey!

Er der nogen som helst mulighed for at lave et & i en
querystring?
Hvis jeg ikke kan få det med, skal jeg lave en MASSE om!
Hvad siger i?

Tak!

Søren

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-01-03 15:35

Søren G. Andersen skrev:

> Er der nogen som helst mulighed for at lave et & i en
> querystring?

Har du prøvet URLencode?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Søren G. Andersen

Dato : 27-01-03 17:13

> Har du prøvet URLencode?

Jeg ved faktisk ikke hvad det er... :)
Jeg søger lige selv efter det, men kan du fortælle mig hvad det
er?

Thx!

Fra : Jakob Andersen

Dato : 27-01-03 17:31

"Søren G. Andersen" <soren@andersen.as> wrote

<http://msdn.microsoft.com/library/en-us/iisref/html/psdk/asp/vbob0wkl.asp>

--
Jakob Andersen

Fra : TjaZ.dk

Dato : 03-02-03 13:45

Hej Søren

Prøv at bruge &amp; i stedet for &

&amp; skrevet i dine kodet retunere nemlig & i din browser mens at tegnet &
jo som bekendt er et reserveret tegn.

Med venlig hilsen
TjaZ.dk

Henrik
tjaz@tjaz.dk

Fra : Søren

Dato : 05-02-03 17:06

> Prøv at bruge &amp; i stedet for &
>
> &amp; skrevet i dine kodet retunere nemlig & i din browser mens at
> tegnet & jo som bekendt er et reserveret tegn.

Undkskyld jeg først svarer nu - har været væk længe...
Det er vel et forsøg værd! Så let's go for it...
Takker!

- Søren