jmail?
Fra : kim

Dato : 27-01-03 11:56

jeg er netop begyndt at arbejde med JMAIL.
Jeg arbejder på et internt netværk og har da følgende spørgsmål:
i den linie hvor man definere "JMail.ServerAddress", hvilken
adresse skal jeg jeg anføre når jeg ingen internetudbyder har, og
arbejder internt ?
Alle eksempler jeg har sat på henviser til en netudbyder.
Håber at i kan hjælpe derude.
Mvh Kim

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : kim

Dato : 27-01-03 12:05

kim wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> arbejder internt ?
> Alle eksempler jeg har sat på henviser til en netudbyder.

Bør lige tilføje at den computer jeg sider med er hovedcomputeren
med IIS og den hvor siden ligger på.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 27-01-03 13:10

"kim" <kim_a@mailme.dk> wrote
Hvis der er opsat en virtuel SMTP server på maskinen så skriver du blot
"localhost" eller "127.0.0.1".
..
--
Jakob Andersen
in message news:b1337n$mu8$1@sunsite.dk...

Fra : kim

Dato : 27-01-03 13:15

Hvordan tjekker jeg om der er opsat en virtuel SMTP server??

Fra : Jakob Andersen

Dato : 27-01-03 17:04

"kim" <kim_a@mailme.dk> wrote
> Hvordan tjekker jeg om der er opsat en virtuel SMTP server??

I dit vindows kontrolpanel finder du "tilføj/fjern programmer" og herefter
"windows componenter" her tjekker du så om Virtual SMTP server er
installeret.

--
Jakob Andersen