Inkluderet fil
Fra : Nederbasse

Dato : 26-02-03 20:26

Davs
Jeg vil med PHP have en menu includet på mine sider, menuen og en tabel
skal gerne sidde helt sammen men hvordan ??
Der er en test på www.neder.dk/test/index.php som viser hvordan det ikke
skal se ud.

Lars

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 27-02-03 09:51

Nederbasse wrote:
> Jeg vil med PHP have en menu includet på mine sider, menuen og en tabel
> skal gerne sidde helt sammen men hvordan ??

Det har ikke noget med din include at gøre, men derimod (gætter jeg på)
at du skal sætte style="margin-top: 0px;" på din div. Jeg ved ikke helt
om du også er nødt til sætte margin-bottom: 0px; på din p, men det vil
være mit næste skridt hvis ikke det hjælper nok.

/Jesper Brunholm

--
H.C. Andersen-Centret med nyt design: <http://www.andersen.sdu.dk/>
Phønix - dansk folk-musik fra unge musikere - <http://www.phonixfolk.dk/>

Fra : Nederbasse

Dato : 27-02-03 21:10

> [...]
> om du også er nødt til sætte margin-bottom: 0px; på din p, men det vil
> være mit næste skridt hvis ikke det hjælper nok.

Jesper du er en guttermand
Lars