link i dreamweaver...
Fra : schlafen

Dato : 25-02-03 12:47

Hejsa

Jeg er ved at lave et link i DW men følgende volder mig problemer:

Hvis jeg taster flg url direkte i browser ser alt fint ud:
http://www.sbv-direkte.dk/web/sbvdir.nsf/udbetaling?openform&Svendborg+MC,+Korsgade+13,+5700+Svendbo
rg,+tlf.+62+22+23+13

men hvis jeg indsætter samme url som link i DW erstattes "+" af "%2B" og det er absolut ikke kønt
ud....

er der en som har en løsning ?

mvh
Lars

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-02-03 13:32

schlafen wrote:
> Hvis jeg taster flg url direkte i browser ser alt fint ud:

http://www.sbv-direkte.dk/web/sbvdir.nsf/udbetaling?openform&Svendborg+MC,+Korsgade+13,+5700+Svendbo
> rg,+tlf.+62+22+23+13

Jeg ved ikke hvorfor den gør det, men ændrs det manuelt,
så virker det her (View -> Code eller Code and design).
- Ellers kan det gøres vha. Ctrl+F? (Find and replace).
Du må naturligvis ikke have andre %-tegn i dokumentet,
fordi de vil også ændres...

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : schlafen

Dato : 25-02-03 14:19

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> - Ellers kan det gøres vha. Ctrl+F? (Find and replace).
> Du må naturligvis ikke have andre %-tegn i dokumentet,

tak for hjælpen - jeg skulle naturligvis ha' kigget mine koder....!!

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-02-03 15:33

schlafen wrote:
> tak for hjælpen

Intet problem ;)

> - jeg skulle naturligvis ha' kigget mine koder...!

Ja, det hjælper altid.