Køler til Nforce2 Northbridge
Fra : Miks

Dato : 09-03-03 14:26

Hej alle,

Jeg er på jagt efter en aktiv køler til mit Epox 8RDA+ bundkort.
Der er flere der har anbefalet en Vantec Iceburq, men hvor kan jeg få denne
her i DK?
Ellers er andre bud på en fin køler, altid velkomne.

/Miks

Fra : ct

Dato : 10-03-03 16:31

> Jeg er på jagt efter en aktiv køler til mit Epox 8RDA+ bundkort.

Hvorfor i alverden dog det ? På MSI f.eks. sidder en passiv køler....

Claus

Fra : Peter Christiansen

Dato : 10-03-03 18:02

ct wrote:
> [...]

Hvorfor ikke købe en 40 eller 50 mm blæser og sætte den på det originale
profil ?

> Hvorfor i alverden dog det ? På MSI f.eks. sidder en passiv køler....

Det gør det også på et 8RDA+

Peter

Fra : Miks

Dato : 10-03-03 22:00

Hej gutter,

I følge pålidelig kilde, kræver det mere end den passive køler, hvis man
skal over 200Mhz på FSB.
Men anyway - Jeg har fundet køleren hos Prc.

/Miks