epox bios passer ikke
Fra : Martin F

Dato : 09-03-03 10:57

Jeg har anskaffet et epox8kta3+ pro og hentede en bios hos epox.com men den
passer ikke sammen med board revisions nummeret eller noget andet kan den ny
bios ikke lide . Den melder fejlen når den er færdig med at opdatere en
version 6.

Nogle forslag?
Martin

Fra : jk

Dato : 09-03-03 11:17

On Sun, 9 Mar 2003 10:56:47 +0100, "Martin F"
<mafaeste@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>bios ikke lide . Den melder fejlen når den er færdig med at opdatere en

Jeg gik ind på www.epox.com og valgte support og bios, og jeg må sige
at den vej er helt entydig. 8kta3+ pro det kan man vist ikke gå fejl
med. Jeg ser så at nyeste bios er fra 2/5/2002.

Prøv at flashe igen.

Læs på bundkortet, hvad det er for et. Det står altid printet.

Pas på med at slukke pc'en, når du hænger i en ufærdig flash. Desuden:
load defaults og sæt op forfra.

Fra : Martin F

Dato : 10-03-03 05:11

> [...]
>
> Læs på bundkortet, hvad det er for et. Det står altid printet.
>
> Pas på med at slukke pc'en, når du hænger i en ufærdig flash. Desuden:

Det er så'n jeg har udført det. Det er ikke til at gå forkert når man henter
bios. Man går ind under kortet og henter den nyeste. (Epox8kta3+Pro) dd. og
hent.
Den flasher streamen ud men kommenterer det bagefter , jeg kom i tanke om at
den sagde ca. noget med bundkortets part nr. Jeg havde aldrig flashproblemer
med kortet jeg havde før. Det var et epox8kta3+ men ikke pro versionen.

Martin