købe af bundkort
Fra : Mick

Dato : 08-03-03 20:46

Hej

min bundkort virker ikke mere
skal købe en ny se

ECS K7S5A-L Pro SIS735 ATA133 USB 2.0 LAN
http://www.ecs.com.tw/products/pd_spec.asp?product_id=269

kan jeg bruge den med min 1000 MHz CPU ?

Mick

Fra : DeBoss

Dato : 08-03-03 23:52

> ECS K7S5A-L Pro SIS735 ATA133 USB 2.0 LAN
> http://www.ecs.com.tw/products/pd_spec.asp?product_id=269
>
> kan jeg bruge den med min 1000 MHz CPU ?

Ja det kan du.. Hvis det er en AMD 1Ghz
Du skriver ikke hvilken du har..

Jeg vil da istedet foreslå ECS K7VTA3 V3.X ATX til 592kr.. Det HAR nemlig
IDE133.. (og desuden Raid, LAN, Audio)
Det har det andet ikke selvom du skriver det, og det er desuden så småt
forældet..

Mvh Dennis

Fra : Mick

Dato : 09-03-03 01:08

Hej igen

Det er en AMD 1000 MHz

ved godt er den er på vej ud men kan købe den hele for 200,-
så det er der for

mvh
Mick

Fra : DeBoss

Dato : 09-03-03 12:27

"Mick" <mtlxxx@hotmail.com> wrote in message
> Hej igen
>
> Det er en AMD 1000 MHz
>
> ved godt er den er på vej ud men kan købe den hele for 200,-
> [...]

Okay.. SÅ er det en god handel

Mvh Dennis