Problemer med Outlook
Fra : Gooby

Dato : 11-03-03 17:42

Hej Gruppe
Jeg har Outlook XP, og får denne fejl meddelese, når jeg prøver at sende en
Fra : Søren Blom

Dato : 11-03-03 23:05

"Gooby" <gooby@gooby.dk> skrev

> Er der nogen der ved hvordan jeg kommer af med denne fejl??

Er du overhoved sikker på at adresse eksistere, det virke som om, den ikke
gør.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Gooby

Dato : 12-03-03 14:11

Ja jeg er sikker på at email adressen eksisterer!

Fra : pre

Dato : 14-03-03 19:47

Skriv til den pågældende Webmaster og klag.
pre

mailto:perian&#64postkasse.net