Explorer viser store skrift-typer ?!
Fra : MH

Dato : 11-03-03 16:51

Af en eller anden uforklarelig grund, er min browser (MIE ver.
6.0.2800.1106.xpsp1.020828-1920) begyndt at vise nogle elementer med MEGET
store skrifttyper.

Jeg har ikke bevidst ændret noget i en opsætning, så jeg aner faktisk ikke
vhordan jeg får den tilbage til "normal"

Er der i det hele taget nogen der ved hvad jeg vrøvler om?

På forhånd tak - og hjææææælp

MVH
MH

Fra : Madsen

Dato : 11-03-03 17:05

MH skrev:

> Af en eller anden uforklarelig grund, er min browser (MIE ver.
> 6.0.2800.1106.xpsp1.020828-1920) begyndt at vise nogle elementer
> med MEGET store skrifttyper.

Og du har kigget i Vis > Tekststørrelse?

> Jeg har ikke bevidst ændret noget i en opsætning, så jeg aner
> faktisk ikke vhordan jeg får den tilbage til "normal"

Hvis man har en mus med rullehjul og ruller på det imens Ctrl-tasten
er trykket ned, så ændres skriftstørrelsen i IE. Måske er det det
der er sket for dig.

Madsen.

Fra : MH

Dato : 11-03-03 17:56

"Madsen" skrev i en meddelelse

> Hvis man har en mus med rullehjul og ruller på det imens Ctrl-tasten
> er trykket ned, så ændres skriftstørrelsen i IE. Måske er det det
> der er sket for dig.

Det spiller nu, MEN ikoner i proceslinien (det mener jeg den hedder, den
nede ved uret) samt i den grå linie OVER denne har også ændret størrelse -
nogen tricks til at få dem tilbage?

MVH
MH

Fra : Madsen

Dato : 11-03-03 18:05

MH skrev:

> Det spiller nu, MEN ikoner i proceslinien (det mener jeg den
> hedder, den nede ved uret)

Proceslinien er normalt hele bjælken hvor Start-knappen sidder på.
Den lille plads med ikonerne til venstre for uret bliver normalt
kaldt for Systray. Er det den du mener?

> samt i den grå linie OVER denne

En grå linie over Systray? Den kan jeg ikke lige få øje på her.

> har også ændret størrelse - nogen tricks til at få dem tilbage?

Måske er der blevet ændret på størrelsen af dine ikoner. Prøv at
højreklikke på skrivebordet og vælg Egeskaber. Under fanebladet
Temaer kan du så prøve at vælge et af standardtemaerne.

Madsen.

Fra : MH

Dato : 11-03-03 18:45

"Madsen" skrev i en meddelelse

> Proceslinien er normalt hele bjælken hvor Start-knappen sidder på.
> Den lille plads med ikonerne til venstre for uret bliver normalt
> kaldt for Systray. Er det den du mener?

Det var systray jeg mente - ikonerne ser ok ud nu.

> En grå linie over Systray? Den kan jeg ikke lige få øje på her.

Den "grå linie" jeg talte om, var når man havde en browser åben - ved
faktisk stadig ikke hvad man kalder den - MEN det spiller også her.

Tusinde tak Madsen, lækkert med hurtige og præcise løsningsforslag, til en
gok som mig :)

MVH
MH

Fra : Madsen

Dato : 11-03-03 18:58

MH skrev:

> Den "grå linie" jeg talte om, var når man havde en browser åben - ved
> faktisk stadig ikke hvad man kalder den - MEN det spiller også her.

Hvis det er den grå bundlinie i bunden af browservinduet så hedder den
statuslinien. (Du kan slå den til og fra oppe i Vis-menuen).

Madsen.

Fra : Leo.E

Dato : 11-03-03 21:07

"MH" <mikaelh@REMOVETHISstofanet.dk> wrote in message news:<3e6e05d7$0$7586$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
> [...]
> vhordan jeg får den tilbage til "normal"
>
> Er der i det hele taget nogen der ved hvad jeg vrøvler om?

Hej
Det er såmænd ikke noget vrøvl.
Du har 2 muligheder - gå op i værktøjslinjen - vis - tekstørrelse,
prøv dig frem der. Eller, hvis du har mus med hjul, så tryk på
crtl mens du drejer på hjulet, så kan du få det efter behag.
Hilsen: Leo