Skærme
Fijala 3554
Pludselig sort skærm
Fra : IngentingHer

Dato : 10-03-03 23:10

Min skærm er her den sidste uges tid begyndt på noget mærkeligt. Når den har
været tændt ca. 30 minutter, så bliver den sort (stadig lys i powerlampen på
skærmen - og pc'en kører). Hvis jeg så slukker skærmen en ca. 30-45 minutter
og tænder den igen, kan den køre i ca. 30 minutter inden den går i sort
igen.

Er der nogen som har en ide, hvad der kan være galt?

Mvh.
Flemming

Fra : kennybear

Dato : 11-03-03 19:50

"IngentingHer" skrev d. 10-03-03 23:10 dette indlæg :
> [...]
sort
> igen.
>
> Er der nogen som har en ide, hvad der kan være galt?

Hey

Jeg har også haft det problem, for mit vedkonme hjalp det at opdatere
min grafikkort driver, siden har jeg fået et større grafikkort hvilket
fik problemet til at forsvinde sporløst, så for mig har detr nok været
et RAM problem på mit gamle grafikkort, har du tjekket det?

http://www.kandu.dk/

Fra : JRS

Dato : 11-03-03 22:59

"kennybear" <kennybear.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fik problemet til at forsvinde sporløst, så for mig har detr nok været
> et RAM problem på mit gamle grafikkort, har du tjekket det?

Det lyder nu lidt utroligt at det så skulle hjælpe at han slukker skærmen et
stykke tid, for herefter at tænde den igen .. Dette kan gfx kortet jo ikke
holde øjje med.

MVH
JRs

Fra : kennybear

Dato : 14-03-03 18:38

> [...]
skærmen et
> stykke tid, for herefter at tænde den igen .. Dette kan gfx kortet jo

Nej det har du da egentligt ret i, gad vide hvad der så fik problemet
til at gå væk hos mig dengang?
Kunne det være at min skærm var defekt uden at jeg var klar være det?

//Kenneth

http://www.kandu.dk/