Algerejer igen.....
Fra : Tina Koch

Dato : 13-03-01 12:03

Hej igen og tak for svarerne, så blev jeg da så klog.....

Lige et par ting mere:

Er der nogen måde man kan se forskel på hunner og hanner??
Og hvis der er hvordan??

Jeg har været "Nettet rundt" men kan ikke rigtig finde noget om disse
skabninger, er der nogen der kender nogle steder som har beskrevet noget om
algerejer???

På forhånd tak

Tina

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 13-03-01 12:47

"Tina Koch" <natasja@hotmail.com> wrote in message
> Hej igen og tak for svarerne, så blev jeg da så klog.....
>
> Lige et par ting mere:
>
> Er der nogen måde man kan se forskel på hunner og hanner??
> Og hvis der er hvordan??

Hvis de har øg under maven er det hunner :)

Hmm, har du prøvet at søge efter engelske sider ?

Prøv denne link
http://www.google.com/search?hl=da&safe=off&q=%22caridina+japonica%22&lr=

finder over 300 sider

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : ole larsen

Dato : 13-03-01 19:00

Tina Koch skrev i meddelelsen <98kv88$gvk$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>
>Jeg har været "Nettet rundt" men kan ikke rigtig finde noget om disse
>skabninger, er der nogen der kender nogle steder som har beskrevet noget om

Prøv "shrimps" på thekrib.com eller "garnelen" på en søgemaskine - der er
masser

Ole