Smertebehandling (tennisalbue)
Fra : Hans Jørgensen

Dato : 10-03-03 16:03

Hej, er der nogen som har erfaring med (OL- smerterapeuter, når det gælder
tennisalbue.
Mvh, Hans.

Fra : bks

Dato : 11-03-03 09:18

"Hans Jørgensen" skrev d. 10-03-03 16:03 dette indlæg :
> Hej, er der nogen som har erfaring med (OL- smerterapeuter, når det
gælder
> tennisalbue.
> Mvh, Hans.

Hej Hans Jørgensen

Nu skriver du ikke, hvor i landet du bor, men Centrum Fysioterapi,
Puggårdsgade 3, 33 33 80 09, skulle være gode til den slags. De har
mange sportsfolk i behandling.

Da jeg selv havde en tennisalbue for flere år siden, reddede akupunktur
min hverdag.

Venlig hilsen
bks

http://www.kandu.dk/

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 11-03-03 13:16

> [...]
> mange sportsfolk i behandling.
>
> Da jeg selv havde en tennisalbue for flere år siden, reddede akupunktur

Jeg har fået 10 gange akupunktur, som hjalp i starten, efter 5 gange var
mine smerter væk,
men jeg fik så et tilbagefald fordi jeg begyndte at bruge armen for
voldsomt igen.
Jeg kan næsten ikke mærke nogen bedring efter de sidste 5 gange, der for er
jeg stoppet med behandlingen.
Jeg overvejer nu hvad jeg skal gøre.
Hans.