Problemer med batteri
Fra : Ally

Dato : 22-02-03 23:25

Hej!

Er der andre end mig, der har problemer med scooterens batteri? Om
vinteren har min Area 51 altid fladt batteri... så fladt, at den ikke
kan startes på elstarteren. Elstarteren reagerer faktisk næsten ikke.

Jeg fik skiftet batteriet for lidt over et år siden af samme grund,
men nu er problemet opstået igen. Er det nogle dårlige batterier,
værkstedet kører med, eller kan det være generatoren, der har
problemer?

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Kasper

Dato : 22-02-03 23:56

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Er der andre end mig, der har problemer med scooterens batteri?
Nej.. det er ikk kun dig...
Jeg har det samme problem. Min scooter løber også hurtig tør for strøm, og
kan heller ikke startes via elstart.
Vil også gerne vide, hvad problemet er....

Kasper

Fra : Henning Lund

Dato : 23-02-03 00:18

Kasper skrev:

> Vil også gerne vide, hvad problemet er....

Kapaciteten på scooterbatterier er meget lille, de skal ikke være ret
gamle inden de ikke kan starte scooteren hvis den ikke kommer i "første
hug".

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Mik Marker

Dato : 24-02-03 19:29

Frost kunne være et godt bud? jeg skal ihvertfald ud og have mig et
nyt:......CB4L-B

dur de dem fra T Hansen eller for man mere for pengene et andet sted????

Venlig hilsen Mik
Søborg

Fra : Mik Marker

Dato : 24-02-03 19:32

Fra : Mik

Dato : 27-02-03 14:12

Mit fuldstændigt bundfrosten batteri satte jeg på radiatoren og der efter
fik jeg ladet det op. Og nu er det som godt som nyt...

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 25-02-03 13:40

> [...]
> vinteren har min Area 51 altid fladt batteri... så fladt, at den ikke
> kan startes på elstarteren. Elstarteren reagerer faktisk næsten ikke.

Jeg har samme problem på min Area51. Kulde er mit svar.

ANDERS

Fra : Ally

Dato : 26-02-03 00:25

>Jeg har samme problem på min Area51. Kulde er mit svar.

Ja, det har jeg også haft på fornemmelsen. Forleden dag var det tæt på
15 grader i solen, og scooteren havde stået i solen hele dagen. Den
startede med elstarteren i første forsøg. I frostvejr skal jeg stå og
pumpe løs med kickstarteren, før den starter.

Egentlig utroligt, at de produceres og sælges med batterier, der ikke
kan klare det danske klima.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 26-02-03 17:05

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> startede med elstarteren i første forsøg. I frostvejr skal jeg stå og
> pumpe løs med kickstarteren, før den starter.

Samme her...

> Egentlig utroligt, at de produceres og sælges med batterier, der ikke
> kan klare det danske klima.

De er jo heller ikke produceret til det danske klima....