Sover du dårlig?
Fra : Helge Ibrahim

Dato : 08-03-03 16:49

Har du problemer med din søvn kan jeg fortelle deg om et sovesystem
fra en av veredens største levrandører av helbred produkter.

Ta kontakt med:

mail:Helge@Ibrahim
Eller ring +47 952 43 595

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-03-03 17:38

Helge Ibrahim wrote:

> Har du problemer med din søvn

Det har jeg. Alle de forkert postede reklamer i nyhedsgrupperne holder
mig vågen nat efter nat.

> mail:Helge@Ibrahim

Den får du nok ikke mange svar på. Eftersom du sandsynligvis ikke læser
med her i gruppen til daglig, har jeg tilladt mig at sende dette indlæg
cc til din rigtige mailadresse.

> Eller ring +47 952 43 595

Man får næsten lyst til at ringe i nat og fortælle, at man ikke kan
sove...

Helge, besøg venligst http://usenet.dk, hvor du kan læse om brugen af de
danske nyhedsgrupper. Besøg også
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.helbred.behandling.alternativ,
hvor du kan læse fundatsen for gruppen dk.helbred.behandling.alternativ,
hvor du har postet din reklame.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : arc@na

Dato : 08-03-03 18:01

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in news:3E6A1C4B.1016
@kimludvigsen.dk:

> Man får næsten lyst til at ringe i nat og fortælle, at man ikke kan
> sove...

Fristende - hehe... kl. 04.00 sover de fleste dybest... )

arc@na

Fra : John Sahl

Dato : 08-03-03 22:42

arc@na wrote:
> Fristende - hehe... kl. 04.00 sover de fleste dybest... )

Var det så ikke federe med en koordineret aktion, så kunne
man ringe med lidt spredt mellemrum så manden virkelig kan
mærke responsen på hans indlæg

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Heidi

Dato : 10-03-03 18:56

John Sahl wrote:

> Var det så ikke federe med en koordineret aktion, så kunne
> man ringe med lidt spredt mellemrum så manden virkelig kan
> mærke responsen på hans indlæg

Og så kunne han jo passende prøve sit eget produkt, så han
kan finde ud af, om det virkelig virker...

--
Mvh. Heidi
BEMÆRK: private mails bliver besvaret i gruppen,

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-03-03 21:14

Heidi wrote:

> Og så kunne han jo passende prøve sit eget produkt, så han
> kan finde ud af, om det virkelig virker...

Men hvis det så virker, så får han jo ikke solgt noget...

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : John Sahl

Dato : 10-03-03 22:56

Kim Ludvigsen wrote:

> Men hvis det så virker, så får han jo ikke solgt noget...

Er det godt eller skidt?