Hvorfor aktiveres mine scripts ikke...?
Fra : Mikkel Z. Herold \(M~

Dato : 07-03-03 00:31

På siden her http://www.hum.au.dk/engelsk/pages/add_calendar.php har jeg to
små scripts i <head>:

Ét som placerer markøren i det første felt i formen, når siden loades, og ét
som dels tjekker om visse felter er udfyldt, dels disabler submit-knappen,
så man kun kan trykke én gang.

Men de virker ikke på denne side... Jeg bruger dem på andre sider uden
problemer, men det er som om de slet ikke bliver aktiveret her.

Noget der kan se hvad jeg har gjort forkert - sikkert noget ganske simpelt,
men nu trænger jeg vist til nogle friske øjne på dette her!

Mvh.

Mikkel

PS: Jeg er ikke ret god til javascripts, så koderne er cut'n'pastet og
tilrettet efter prøve-fejle metoden

--
"And my sanity scans the horizon"
Sting - The Wild Wild Sea

http://www.mzh.dk

Fra : Mikkel Z. Herold \(M~

Dato : 07-03-03 01:02

Fandt alligevel selv fejlen...

Der var en start-parentes for meget i if-sætningen på linie 45
(validerings-scriptet).

Og place-focus scriptet virkede også pludselig...

Nu skal jeg vist i seng!

Mikkel