Cookies!!!
Fra : René Thingholm

Dato : 06-03-03 18:44

Hej Gruppe

Når jeg skal ind på en side, hvor cookie er påkrævet, melder siden at jeg
ikke har slået cookies til.....Dette har jeg så forsøgt løst ved at gå ind i
"Internet indstillinger" og sat cookies på mellemniveau. Derefter under
"Beskyttelses af personlige indstillinger" og sat den til mellemniveu også.
Dette er også beskrevet på siden, hvor jeg ikke kan komme ind.
Jeg har også prøvet at skrive adressen direkte ind så, den ikke skulle
tilsidesætte cookies fra den side, men uden held.

Det skal måske lige siges at det er www.telmore.dk, under "Tilmeldning" jeg
ikke kan
komme ind, og at jeg køre med Windows 2000.

Desuden har jeg forsøgt at "Gendanne standart indstillinger" og genstarte
computeren, men desværre uden held.......
Derfor vil jeg meget gerne høre fra nogen af jer der måske ved en måde
hvorpå jeg kan få det til at køre igen...

På forhånd tak

René

Fra : René Thingholm

Dato : 06-03-03 20:26

Og så har jeg også prøvet at læse de indslag i denne gruppe med emnet
cookies....Der var en der beskrev at man skulle trykke på et lillet
"indkørsel forbudt skilt", men det er der ikke...