Ny klub
Fra : Michael Lancaster

Dato : 05-03-03 16:58

Husk Stiftende generalforsamling i Holmegård dykkerklub i aften kl 1900 der
vil være skilte der viser vej fra Køgevej, overfor BonBonland

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 05-03-03 18:23

"Michael Lancaster" <Michaellancaster@stofanet.dk> wrote in message
> Husk Stiftende generalforsamling i Holmegård dykkerklub i aften kl 1900
der
> vil være skilte der viser vej fra Køgevej, overfor BonBonland

Hmm....

Jeg ved godt at det i dybest set (fik I den?) ikke kommer mig ved, men jeg
er nu nysgerrig alligevel...

Hvorfor ikke benytte sig af den dykkerklub, der allerede er i Næstved? Er
man uvenner med nogle af de eksisterende medlemmer eller der ting ved den
klub som ikke kan forlige sig med (og hvad?)?

M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 06-03-03 07:40

Tja... Hvorfor er der mon mere end et supermarked,
mere end en bager eller mere end en, af det meste på sydsjælland.
Holmegård- Næstved- og Susåkomune dækker et stort område og mange
mennesker, så mon ikke der er plads/behov for en anderledes klub en den,
ellers sikkert udemærket, eksisterende klub.
Og så kan alting jo gøres lidt bedre