Advarsel
Fra : Thomas

Dato : 03-03-03 23:42

Jeg vil gerne lave en alert der udløses når brugeren prøver at slette en
post i min database. Helt konkret skal den bremse brugeren i at gå til den
side som indeholder koden der sletter posten, hvis han svarer nej til
advarslen om hvorvidt han er sikker på at slette posten eller ej

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 04-03-03 00:17

Thomas wrote:

> [...]
> side som indeholder koden der sletter posten, hvis han svarer nej til
> advarslen om hvorvidt han er sikker på at slette posten eller ej

slette posten?")'>Slet</a>

Bemærk, at brugere, hvis browser ikke forstår JavaScript, ikke får nogen
advarsel.

--
Jonas Koch Bentzen

http://findhim.com/