DBE i Delphi 6 - ikke ordenligt installere~
Fra : Mikael Rune Jensen

Dato : 24-02-03 11:08

Hejsa NG

Jeg har et lille problem med DBI i Delphi 6, som jeg håber nogen kan hjælpe
mig med..
Problemet er at jeg har installeret DBE, men at jeg har et program (der
behøber DBE) men som siger at jeg ikke har DBE installeret..

Jeg har forsøgt at installere BDE igen (hentet fra:
http://info.borland.com/devsupport/bde/bdeupdate.html). Installationen
forløb fint (= der kom ingen fejlmeddelelser), men det program der benytter
DBE siger stadig, at jeg ikke har BDE installeret?!

Jeg er ret overbevist om at DBE rent faktisk er blevet installeret, da jeg
har DBE-funktionalitet til rådighed i Delphi og da jeg, i mit Control Panal
i Win XP, har BDE Administratoren tilgængelig.

Er der nogen der har en ide om, hvad problemet kunne tænkes at være?
Problemet ligger ikke det program, der benytter DBE - en af mine venner
benytter samme program og samme version af Delphi.

På forhånd tak.

Mvh.
Mikael