TSQLConnection / MySql
Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 19-02-03 21:13

Hej

Er der nogen der har prøvet at lave en TSQLConnection til en MySql database
? Jeg har nogle problemer med at få kontakt til de databaser jeg har lagt
ind, samt tilhørende tabeller. Den brokker sig over password er invalid m.m.

Er der nogen der har lidt god dokumentation til dette ?
Jeg bruger Delphi 6 !

Det er ikke for at hjælp i Delphi er så uddybende på dette område !

--
Hilsen AHJ

Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 28-02-03 09:59

Problemet er løst !

Men skal køre de to service pack ! I mit tilfælde er det Delphi version 6.
Så skal man sætte LibbraryName til dbexpmysql.dll Og VendorLib til
libmysql.dll i sin TSQLConnection ! Så skulle det køre !

Problemet var at de gamle dll ikke er konvertible med MySQL 3.23.53.

Hilsen AHJ