Delphi 7 driller
Fra : Michael [2800]

Dato : 04-02-03 19:28

Hej,

Jeg har fået et lidt temmeligt irreterende problem, jeg har trykker (går
jeg ud fra) på noget jeg ikke skulle havde trykket på. Genvejstasterne
virker ikke i Delphi, uanset hvad jeg trykker/taster så sker der ingen ting,
[F12], [CTRL]+C, [CTRL]+V osv.. er der en der ved hvad pokker jeg har
lavet.

Det skal lige siges at i alle andre programmer virker det fint.

--
/michael

Fra : Larz

Dato : 05-02-03 03:47

"Michael [2800]" <DenHerEMailBrugesKunTilJunk@privat.dk> wrote in
> [...]
> Genvejstasterne virker ikke i Delphi, uanset hvad jeg trykker/taster
> så sker der ingen ting, [F12], [CTRL]+C, [CTRL]+V osv.. er der en

Det er sikkert dit editor environment der er forkert...

Kig lidt i Tools | Editor Options

Evt. under Key Mappings

--
-
Lars

Fra : Michael [2800]

Dato : 05-02-03 08:29

> Kig lidt i Tools | Editor Options
>
> Evt. under Key Mappings
Kanon, takker mange gange. Jeg har nu sat den tilbage til Default og det
virker igen. Det var godt nok træls

/michael

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 05-02-03 08:05

hej der........

ICQ kan give problemer..... hvis den køre, saa prøv at sluk den.........

/finn