Pension
Fra : Henrik Larsen

Dato : 02-03-03 22:33

Hej i gruppen, jeg søgte i april sidste år om højste pension, jeg får
mellmeste nu, hvilke regler vil jeg gå ind under,, når jeg får den til
kendt, de nye eller de gamle??

Henrik Larsen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 02-03-03 22:59

"Henrik Larsen" <dsl53373@vip.cybercity.dk> skrev

> Hej i gruppen, jeg søgte i april sidste år om højste pension, jeg får
> mellmeste nu, hvilke regler vil jeg gå ind under,, når jeg får den til
> kendt, de nye eller de gamle??

Med mit ringe kendskab, ved jeg dog, at du vil forblive under den gamle
ordning, også selvom du skulle få tilkendt den højeste pension.

Mvh.

Fra : ([9320] Søren Grø

Dato : 03-03-03 11:52

Henrik Larsen <dsl53373@vip.cybercity.dk> wrote:

> Hej i gruppen, jeg søgte i april sidste år om højste pension, jeg får
> mellmeste nu, hvilke regler vil jeg gå ind under,, når jeg får den til
> kendt, de nye eller de gamle??
>
> Henrik Larsen

Jeg har selv søgt pension i decemper sidste år. I den forbindelse
fortalte kommunen mig helt klart at hvis man søger før 01.01.2003, så er
det efter de gamle regler. Så du går ind under de gamle regler.

--
MVH.
Søren G. Jensen

Fra : Henrik Larsen

Dato : 03-03-03 21:39

On Mon, 3 Mar 2003 11:52:07 +0100, sgj@aalborg.mail.telia.com ([9320]
Søren Grøndahl Jensen) wrote:

>Jeg har selv søgt pension i decemper sidste år. I den forbindelse
>fortalte kommunen mig helt klart at hvis man søger før 01.01.2003, så er
>det efter de gamle regler. Så du går ind under de gamle regler.

Jeg takker for hjælpen