Der opstod en fejl under kørslen
Fra : John Doe

Dato : 02-03-03 11:52

Hej med jer

Jeg har WIN XP med alle opdateringer til både WIN og IE.

Men på næsten alle sider jeg går ind på får jeg den fejl jeg har
specificeret i subj. Yderligere skriver den: Line: 945 Fejl: Et objekt var
ventet....

Hvad går det ud på? Kan det være pga jeg har aktiveret den medfølgende
Firewall??

John

Fra : Flemming

Dato : 02-03-03 14:57

John Doe <no@no.net> skrev i en meddelelse
> Hej med jer
>
> Jeg har WIN XP med alle opdateringer til både WIN og IE.

Ditto

> Men på næsten alle sider jeg går ind på får jeg den fejl jeg har
> specificeret i subj. Yderligere skriver den: Line: 945 Fejl: Et
> objekt var ventet....

Jeg har præcis samme problem, dog variere linie nr. hos mig.

> Hvad går det ud på? Kan det være pga jeg har aktiveret den medfølgende
> Firewall??

Nej, jeg har ikke aktiveret den "firewall", bruger zonealarm, så det må jo
næsten være Microsoft der har fucked up ?

--
Mvh. Flemming

Fra : A. K.

Dato : 02-03-03 19:53

"> >

> Ditto

> Jeg har præcis samme problem, dog variere linie nr. hos mig.

Start explorer gå i funktioner - internet indstillinger - fanen avanceret -
sæt flueben i - deaktiver scriptfejlfinding, så skulle det gerne virke.

Fra : John Doe

Dato : 02-03-03 20:03

"A. K." <abk@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> "> >

> Start explorer gå i funktioner - internet indstillinger - fanen
avanceret -
> sæt flueben i - deaktiver scriptfejlfinding, så skulle det gerne virke.

Så langt er jeg også nået.... Men det fjerner jo ikke fejlen. Kun
fejlmeldingen... Det svarer jo lidt til at tage batterierne ud af sin
brandalarm, når det brænder. Det stopper ikke ilden, kun larmen fra alarmen.

Men hvad skyldes fejlen??

John

Fra : M.N.

Dato : 02-03-03 21:31

"John Doe" <no@no.net> wrote in message

> [...]
> fejlmeldingen... Det svarer jo lidt til at tage batterierne ud af sin
> brandalarm, når det brænder. Det stopper ikke ilden, kun larmen fra

At siden er dårlig lavet?

Mogens

Fra : John Doe

Dato : 02-03-03 22:20

"M.N." <mogens@FJERNDETTEdbs.dk> skrev i en meddelelse

> "John Doe" <no@no.net> wrote in message

> alarmen.

> At siden er dårlig lavet?
>
> Mogens

Muligt... Men det er mere reglen end undtagelsen, at det sker... For
eksempel kan nævnes Logitech.Com, Ekstra bladet, Onside, BT, Politiken og
flere...

Fra : Allan Olesen

Dato : 03-03-03 19:47

"John Doe" <no@no.net> wrote:

>Muligt... Men det er mere reglen end undtagelsen, at det sker... For
>eksempel kan nævnes Logitech.Com, Ekstra bladet, Onside, BT, Politiken og
>flere...

Det kan ikke have noget at goere med dine
sikkerhedsindstillinger? Man faar paa mange sider nogle mystiske
resultater, hvis man saetter IE's sikkerhedsindstillinger paa
"Hoej". Jeg kan dog ikke lige huske, at jeg har oplevet din fejl.

Du maa forresten godt klippe lidt mere af det foregaaende indlaeg
vaek, naar du svarer.

--
Allan Olesen, Lunderskov.