https??
Fra : SimZonen.dk

Dato : 25-02-03 09:15

Hejsa...

Jeg kan ikke connecte til https-sider!?! Jeg har prøvet med min netbank,
told og skat, og en bekendts netbank.. Intet virker. Jeg kan ikke engagn
komme ind på siden..

Jeg har TDC Adsl - speedstream router. Jeg har tjekket at ssl2-3 er
'enabled' i browseren, samt at jeg har 128 bits kryptering..

Nogen idéer?

René

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 25-02-03 10:05

In <3e5b2615$0$52125$edfadb0f@dread16.news.tele.dk> "SimZonen.dk" <Admin@vipz.dk> writes:

> [...]

>Jeg har TDC Adsl - speedstream router. Jeg har tjekket at ssl2-3 er
>'enabled' i browseren, samt at jeg har 128 bits kryptering..

Fjern en evt. installeret software firewall og installerer
et anti-virusprogram.

Samt angiv her i nyhedsgruppen hvilket OS du bruger.

/Martin

Fra : SimZonen.dk

Dato : 02-03-03 16:27

Jeg bruger winxp