Hvem har den bedste hjemmeside?
Fra : Lars Guldager

Dato : 24-02-03 23:32

Vi er ved at lave en hjemmeside i den lokale lystfiskerforening.

Jeg vil gerne have links på de mere vellykkede, foreningshjemmesider
(danske som udenlandske) til inspiration.

En sådan samling links findes måske allerede på nettet?

Hilsen Lars

Fra : Robert Piil

Dato : 24-02-03 23:58

On Mon, 24 Feb 2003 23:32:08 +0100, Lars Guldager
<lars_guldager@hotmail.com> wrote:

> [...]
>(danske som udenlandske) til inspiration.
>
>En sådan samling links findes måske allerede på nettet?

Der er i hvert fald masser af linksamlinger på nettet.

Hvis foreningen er medlem af DSF, kan den (og dens hjemmeside) findes
her:

http://www.sportsfiskeren.dk/forbund/lokalforeninger/

--
Robert Piil
Webmaster for Havfiskeklubben Måleren

Fra : Anders og Berit

Dato : 25-02-03 18:39

Det kommer jo nok an på hvad du selv kan li'

Men prøv at se vores klubside. Enkel og overskuelig synes jeg selv.

www.surfcastingklub.dk

Mvh
Anders

Fra : Leif

Dato : 25-02-03 18:43

Ikke en fiskeside men med en flot menu,
finder du her: http://www.vokslevfriskole.dk/
bevæg musen henover "sidste nyt" punkterne

Mvh, Leif

Fra : Jan

Dato : 25-02-03 21:43

> Ikke en fiskeside men med en flot menu,
> finder du her: http://www.vokslevfriskole.dk/
> bevæg musen henover "sidste nyt" punkterne

hehe...WAU! ..

Det er ikke en menu, snarere en bunke nyhedslinks

Fra : Robert Piil

Dato : 25-02-03 23:47

On Tue, 25 Feb 2003 21:43:16 +0100, "Jan" <@.com> wrote:

>Det er ikke en menu, snarere en bunke nyhedslinks

Der er da kun fem (hvis man har slået java fra).

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : Jaks

Dato : 26-02-03 00:27

Hej Lars

Tjek vores. Den er da ok. http://www.lystfisker.frhavn.dk/ eller hvad
med ham der DK4 Mads han er på http://www.fiskemagasinet.dk/index.php

Knæk og bræk

Jaks

Fra : poelse

Dato : 26-02-03 12:12

"Lars Guldager" skrev d. 24-02-03 23:32 dette indlæg :
> [...]
> (danske som udenlandske) til inspiration.
>
> En sådan samling links findes måske allerede på nettet?

Hej Lars!

Du kan prøve at kigge på vores hjemmeside, som er en meget lille
forenings, men jeg synes selv den fremstår meget nydeligt og
informativt.

Knæk og bræk.

Peter

http://www.kandu.dk/

Fra : poelse

Dato : 26-02-03 20:56

> [...]
> (danske som udenlandske) til inspiration.
>
> En sådan samling links findes måske allerede på nettet?

Hej igen!

Du må meget undskylde, men jeg glemte at give dig en url til siden.
Den skulle komme her: http://home16.inet.tele.dk/peter/

Det skulle gøre det lidt nemmere at finde den.

Knæk og bræk.

http://www.kandu.dk/

Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 26-02-03 21:14

Hej Lars

Hadsten Lystfiskeriforenings side er du velkommen til at kigge på:
www.lilleaaen.dk

Med venlig hilsen

Steen

Fra : Allan

Dato : 26-02-03 22:36

Ja ja nu har vi fattet det
Allan

Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 27-02-03 06:04

"Allan" <pirken@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Ja ja nu har vi fattet det
> Allan

Hej Allan (og andre..)

Ja, jeg beklager, min Outlook gik i selvsving

Steen

Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 26-02-03 21:14

Hej Lars

Fra : Hans Poulsen

Dato : 27-02-03 20:09

Hej Lars,
Det må så afgjort være Ølsted og Frederiksværk Sportsfiskerforenings:
www.fabelfisken.dk

Mvh,
Hans

Fra : Søren Pedersen

Dato : 28-02-03 22:09

Hej
Vi har måske ikke den bedste hjemmeside men vi har gjort et ihærdigt forsøg.
Se FDB,s Fiskeklubs hjemmeside : www.come.to/fdb-fisk

Fra : Søren Pedersen

Dato : 28-02-03 22:13

Se evt. www.fisketips.dk hvor der er samlet over 250 links til klubber og
foreninger
m.v.h Søren

Fra : Broder-Salsa

Dato : 02-03-03 13:23

Her er den:
www.streamweb.dk/pikekillers/

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 05-03-03 13:45

Lars Guldager wrote:

> En sådan samling links findes måske allerede på nettet?

Prøv flg. URL: http://www.links2go.dk/fisk.html - det ligner
en seriøs samling lystfisker-link.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Søren Pedersen

Dato : 06-03-03 23:28

Se evt. fisketips.dk som har links til mere end 250 klubber og foreninger
m.v.h Søren