OCR
Fra : Leif Bathum

Dato : 24-02-03 23:33

Hej alle
Er der nogen der kan, sige mig hvad for OCR program der er bedst til skanne
tekst og billeder med på samme dokument.
PÅ forhånd tak Bathum

Fra : hcma

Dato : 25-02-03 13:29

"Leif Bathum" <bathum@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
> Er der nogen der kan, sige mig hvad for OCR program der er bedst til
skanne
> tekst og billeder med på samme dokument.
> PÅ forhånd tak Bathum

du har allerede fået svar i dk.edb.tekst.ms-word gruppen

Fra : Peter_Gimm

Dato : 27-02-03 16:51

"hcma" skrev d. 25-02-03 13:29 dette indlæg :

> "Leif Bathum" <bathum@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> skanne

-Du kan hente en demo af ABBYY finereader på den danske importørs side:
www.supplyforum.dk

Kender ikke til programmets "omgang" med billeder, men teksten bliver
genkendt tilfredsstillende.

http://www.kandu.dk/