Vorupør
Fra : Mikael Kristensen

Dato : 23-02-03 12:16

Hej alle
Jeg har lige købt sommerhus ved Nr. Vorupør.
Er der nogen der er kendt med lystfiskeriet deroppe, fra kyst og fra den
lange mole?

Fra : Flemming Madsen

Dato : 27-02-03 17:48

Hej Mikael
Der er masser af flade og torsk du kan fange fra molen, men molen virker i
sommerperioden som fluepapir. Juni, juli og august er der masser af makrel
og enkelte hornfisk.
Er molen "fyldt" skal du prøve at gå ned til venstre for molen (ca 300 m).
Nedenfor hotellet (den hvide bygning) kan du, hvis vejret tillader at man
kan kaste ud, fange flere flade end fra molen.

Knæk og bræk

Flemming Madsen