Check for om browser understøtter
Fra : Jonas Levring

Dato : 22-02-03 16:01

Hejsa

Er der mulighed for at checke for om en browser understøtter de ting der er
lavet på siden inden den loades ? - jeg tænker her på CSS og JavaScript ?

/Jonas Levring

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 23-02-03 18:27

"Jonas Levring" <jonas@slet_dette_levring.dk> skrev
> [...]
er
> lavet på siden inden den loades ? - jeg tænker her på CSS og JavaScript ?

Hvis du holder dig til at lave valid kode i både html og css samt laver et
noscript-alternativ i dine javascript, skulle du være dækket ind i forhold
til alle nyere browsere.

Erik Ginnerskov - erik snabela ginnerskov dot dk
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-02-03 21:10

Angående JavaScript kan du starte på en side og forsøge at lave en
redirect til en anden side, hvis det går godt så støtter browseren
JavaScript ellers så bliver den så på den anden side som så kan være
en simplere version af siden.