Strored Proc & Joins i MySql
Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 21-02-03 12:48

Hej

Hvor finder jeg en god intro til Joins og Stored Proc i MySql ?

Helst noget andet end manualen, da den godt kan blive lidt tør og for
beskrivende en gang i mellem !

--
Hilsen AHJ

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 21-02-03 13:06

Anders Holm Jensen <dwoor@oncable.dk> skrev:

>Hvor finder jeg en god intro til Joins og Stored Proc i MySql ?

Stored procedures findes slet ikke i mySQL - de skulle efter
sigende komme i version 5 (!) [1]. Mht JOINs, så er det blot at få
fat i google og søge efter det [2].

[1] http://www.mysql.com/doc/en/ANSI_diff_Triggers.html
[2] http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=sql+join

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Jakob Andersen

Dato : 23-02-03 17:23

"Anders Holm Jensen" <dwoor@oncable.dk> wrote
> Hvor finder jeg en god intro til Joins og Stored Proc i MySql ?

<http://www.w3schools.com/sql/sql_join.asp>

MySQL understøtter ikke stored procedures og bliver det iflg. mySQL folkene
ikke før version 5.0 jvf.:

<http://www.mysql.com/doc/en/ANSI_diff_Triggers.html>

--
Jakob Andersen