Skærme
Fijala 3554
TFT skærm, hjælp
Fra : Dan Rasmussen

Dato : 20-02-03 15:59

skal købe en fladskærm, den skal være go', skal være 17", & så skal man
kunne spille på den
uden det liner en pose l..t

på forhånd tak

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-02-03 16:53

"Dan Rasmussen" <danr@pc.dk> skrev i en meddelelse
> skal købe en fladskærm, den skal være go', skal være 17", & så skal man
> kunne spille på den
> uden det liner en pose l..t

Der er kun et rigtig svar: Samsung 172T... Sidder ved sådan en lige nu, og
AHHHHH det gør godt :)...

- Martin

Fra : Martin K.

Dato : 20-02-03 17:11

Du kan også overveje Hitachi CML174SXW (+B hvis den skal være sort). Den har
jeg lige købt til godt 4000 kroner, den er glimrende, og udmærker sig ved en
responstid på 16 ms (=god til spil). Den er bl.a. anmeldt på toms hardware
guide (www.tomshardware.com). Den er ikke så udbredt her i DK, men jeg fik
fat i en via Oneshop.dk

MVH MK

Fra : Jacob

Dato : 20-02-03 18:39

[klip]

Martin K. wrote:
> [...]
> anmeldt på toms hardware guide (www.tomshardware.com). Den er ikke så
> udbredt her i DK, men jeg fik fat i en via Oneshop.dk

Er du helt sikker på at det er den model du har købt. Jeg tror det er en
lidt ældre model du har fået fat i. Den model du omtaler var i hvert fald
ikke at finde Oneshop.dk

--
Jacob

Fra : Martin Formely Known~

Dato : 04-03-03 10:58

Ja, jeg er helt sikker. Og det er vist rigtigt at den ikke længere fås i
Oneshop.dk. Jeg var bare heldig...
(dog en enkelt pixelfejl....)

MVH MFKAK

Fra : Martin Formely Known~

Dato : 05-03-03 15:06

Har lige tjekket. Den fås stadig på oneshop.dk til 4200 kroner. Brug "søg"
funktionen (CML174SXWB)

"Martin Formely Known as K" <krakauer@atfjerne.tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:qM_8a.109404$Hl6.10040771@news010.worldonline.dk...

Fra : Jacob

Dato : 05-03-03 16:02

Martin Formely Known as K wrote:
> Har lige tjekket. Den fås stadig på oneshop.dk til 4200 kroner. Brug
> "søg" funktionen (CML174SXWB)

Det lyder jo godt. Jeg troede allerede du havde købt en CML171SXW. Jeg var
faktisk selv ved at købe den skærm du har købt men da var den ikke til at få
billigt nogen steder i Danmark. Men jeg er nu godt tilfreds med min Acer
AL732, den er forresten lidt i familie med din Hitachi da de begge bruger et
AU Optronics panel Min ser ud til at være en generation nyere end din,
men bare rolig i april kommer de allerede med et nyt panel igen, så har vi
begge to forældede skærme

--
Jacob

Fra : Martin Formely Known~

Dato : 06-03-03 17:35

Lækker er den i hvert fald. Bare synd med den ene pixelfejl, jeg først
opdagede efter de 14 dages returtid....

Fra : Martin K

Dato : 20-02-03 22:16

Martin K. wrote:
> [...]
> anmeldt på toms hardware guide (www.tomshardware.com). Den er ikke så
> udbredt her i DK, men jeg fik fat i en via Oneshop.dk

Jeg finder det stadig upassende at du benytter mit 'nick', og jeg mener
stadig jeg jeg brugte det først, som jeg også skrev til dig den 18. december
2002 kl. 20.55 i en anden tråd. Det er ikke på noget måde for at være
barnlig eller noget, men jeg mener det er genstand til misforståelse mv. når
to personer kalder sig det samme!
--
Martin K

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-02-03 22:23

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> 2002 kl. 20.55 i en anden tråd. Det er ikke på noget måde for at være
> barnlig eller noget, men jeg mener det er genstand til misforståelse mv.

Tør dine øjne... Der er ikke "." efter dit, ergo er de ikke ens!

- Martin (Petersen :) )

Fra : Martin K

Dato : 22-02-03 16:45

Martin Petersen wrote:
> Tør dine øjne... Der er ikke "." efter dit, ergo er de ikke ens!

Det er da rigtigt nok. Men hvor mange tror du ser det? Jeg så det i hvert
fald ikke. Og hvis man handler i markedsgrupperne, og der er to 'ens' navne,
vil den ene blive forvekslet med den anden. Det kan skabe store
misforståelser...

--
Martin K

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 20-02-03 19:35

"Martin Petersen" skrev:

> Der er kun et rigtig svar: Samsung 172T... Sidder ved sådan en lige nu, og
> AHHHHH det gør godt :)...

Nemlig - har selv fået sådan en fætter i dag. Den gør det rigtig godt.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Intet er som bekendt mere befordrende
for kreativiteten og produktiviteten end

Fra : Thomas Krath

Dato : 20-02-03 20:50

> Der er kun et rigtig svar: Samsung 172T... Sidder ved sådan en lige
> nu, og AHHHHH det gør godt :)...

Enig - jeg har lille broderen til ovenstående - Samsun 151s, som er en 15"
dog uden DVI.

--
Mvh/Thomas Krath
http://tkrath.dk <---- igen online!