Hej Lystfiskere - mitfiskeri.dk
Fra : Kevin Steffer

Dato : 19-02-03 23:31

Hej folkens,

Jeg læste heri gruppen tilbage i efteråret 2002 at nogle savnede en
hjemmeside hvor man kunne lave lidt fangstrapport og skrive dagbog om
sine fisketure.

Dengang var jeg allerede igang med lige netop sådan en hjemmeside og nu
kan jeg med glæde meddele at hjemmesiden er gået i luften - så de folk
som stadig måtte mangle sådan en smart lille ting har muligheden nu.

Klik ind på http://mitfiskeri.dk

Mitfiskeri.dk er mere end bare fangstrapporter - jeg har udviddet nogle
ting som gør det mere spændende at oprette sig på hjemmesiden som fx at
man er istand til at skrive til hinanden og man kan slå op på hvilke
lystfiskere der har samme interesse, som man selv og desuden også finde
lystfiskere i nærheden hvor man bor. Så der skulle være rig mulighed for
at skabe ny kontakt om end ikke så måske den første.

Alle er naturligvis velkommen og ris-ros og forslag er mere end værdsat!

Mvh
Kevin Steffer

Fra : Jan David

Dato : 20-02-03 22:28

Den ser godt nok lovende ud. Og kanon design !
Held og lykke

/Jan D

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 21-02-03 10:55

Jeg kan kun tilslutte mig Jan Davids mening. Meget tiltalende design, enkelt
og overskueligt tilligemed.

Held og lykke med det.

venli hilsen
Michael Christoffersen

Fra : Ole Christensen

Dato : 21-02-03 12:15

Hej Kevin.
Jeg må bare synge med i koret. Flot, enkelt og velfungerende design.
Kanon!

OTC
Vanløse

Fra : David Konrad

Dato : 22-02-03 02:00

"Ole Christensen" <otc@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Kevin.
> Jeg må bare synge med i koret. Flot, enkelt og velfungerende design.
> Kanon!

Samt kvik og hurtig - en mangelvare blandt alle disse lysfiskersider...

Fra : Morten

Dato : 25-02-03 10:10

Super iorden.

Morten

Fra : Kevin Steffer

Dato : 27-02-03 19:09

Hej gutter,

Jamen jamen, denn omtale havde jeg slet ikke turde håbe på.
Tak for det og lad os så komme afted på nogle eventyrlige fisketure så
der bliver noget at berette om.

Stram line!
Kevin Steffer
(Mitfiskeri.dk)