trebenet børne staffeli ?
Fra : Charlotte West

Dato : 18-02-03 22:46

Jeg ved ikke rigtig hvilken NG, jeg skal henvende mig til, - så jeg
prøver her. Håber det er i orden.

Jeg skal have købt sådan et slags trebenet tegne staffeli til min
datter. De findes i forskellige udformninger med whiteboard, tavle
o.s.v.
Men nu er det altså at jeg mener jeg har set nogle der kan have en
papirrulle hængende foroven, sådan at man hele tiden kan hive
tegnepapir nedover og rive af, når hun er færdig, hvorefter man hiver
nyt papir ned osv.
Men jeg kan altså ikke huske hvor jeg har set den model henne ?
Nogle her der kan hjælpe mig ?
- eller evt. har nogle anmeldelser på denne model ?
Jeg synes da at det virker meget smart !

De bedste hilsner
Charlotte

Fra : Per Ahm

Dato : 18-02-03 23:02

"Charlotte West" <charlotte.west@get2net.dk>
> Jeg skal have købt sådan et slags trebenet tegne staffeli til min
> datter.

> Men nu er det altså at jeg mener jeg har set nogle der kan have en
> papirrulle hængende foroven.

Har søgt lidt på nettet, men finder ikke rigtigt nogle leverandører:
Men prøv i børnehaven, de har sikkert kataloger over disse ting!
De findes har selv set dem, men det er måske muligt det mest er til
børnehaver, biblioteker skoler m.m.
Så det kan være de kan hjælpe!
--
Per Ahm - www.perahm.dk

Fra : Nicolai Lang

Dato : 19-02-03 00:35

On Tue, 18 Feb 2003 21:46:17 GMT, charlotte.west@get2net.dk (Charlotte
West) wrote:

>Jeg skal have købt sådan et slags trebenet tegne staffeli til min
>datter. De findes i forskellige udformninger med whiteboard, tavle
>o.s.v.

Hvis 4-benet er i orden så har jeg et tip - nemlig Ikea:

http://tinyurl.com/61m6 [1]

> [...]
>papirrulle hængende foroven, sådan at man hele tiden kan hive
>tegnepapir nedover og rive af, når hun er færdig, hvorefter man hiver

Til 150 kr.
Passer til tegnerullen MÅLA. Kan slås sammen, så du sparer plads.
Kombiner eventuelt med whiteboardtuscherne MÅLA. Suppler eventuelt med
farver, pensler m.m. i serien MÅLA.
40 meter Passer til tegnerulleholderen ZORILLA og tegnestativet MÅLA

Jeg kan ikke helt finde ud af om ZORILLA er en holder der koster
ekstra, så jeg håber du bor i nærheden af en IKEA.

/Nicolai

[1]
http://www.ikea.dk/product_presentation/show.asp?productnumber=00034793&type=III&id=1355,1331

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Charlotte West

Dato : 19-02-03 23:25

On Wed, 19 Feb 2003 00:34:54 +0100, Nicolai Lang <nicolai@spamcop.net>
wrote:

>Hvis 4-benet er i orden så har jeg et tip - nemlig Ikea:
>Til 150 kr.

>http://www.ikea.dk/product_presentation/show.asp?productnumber=00034793&type=III&id=1355,1331

Jep, det ligner lige præcis det jeg har set, - det må være et IKEA
katalog jeg har kigget i et eller andet sted.

Tak for hjælpen ! Jeg har allerede været inde og bestille på netsiden,
vi bor nemlig ikke i nærheden af IKEA, men på Bornholm, så det kommer
lige til at koste 100 kr i porto ;c(

Nå, never mind, - sådan er der så meget man vænner sig til her i
provinsen.
Men at vores natfærge skal gå til Køge og ikke til Kbh., det vænner vi
os sq nok aldrig til !!

De bedste hilsner
Charlotte