Kørsel
Fra : Bruno Sørensen

Dato : 18-02-03 17:53

Hej NG

Min hustru og jeg snakker om at tage en tur til Østrig her til sommer,
sammen vores datter som bliver 8 mdr. til sommer. Er der nogle der har nogen
gode råd eller erfaring med dette, evt. kører turen om natten.

Mvh. Bruno

Fra : Kristina Pilegaard

Dato : 18-02-03 20:18

Lige det jeg tænker på er at hvis der ikke er airkondition i bilen kan det
være værd at overveje at køre sent eller tidligt. På en god sommerdag kan
man koge i sådan en biltur - det skete for os.

God tur, Kristina

Fra : Per Ahm

Dato : 18-02-03 22:41

"Bruno Sørensen" <bruno@web4y.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nogen
> gode råd eller erfaring med dette, evt. kører turen om natten.

Hej Bruno og familie!

Tilbage til den tid hvor min datter var 6 mdr. og storebror 5 tog vi turen
fra Billund til Sydfrankrig. 1872 km. Vi kørte ca. 12:00, med intention at
gøre stop i Luxemburg med overnatning ca. kl.21:00 - men da vi nærmede os,
som begge unger og vi havde intet bøvl haft overhoved. Blev vi enige om at
fortsætte, min daværende kone overtog rattet indtil midnat, hvor jeg
forsøgte at hvile imens. Men det er ikke nemt, da ingen af os havde prøvet
turen før, og var selvfølgelig nervøse for at køre forkert.

Kl. 07:00 kunne jeg vække familien, og de kunne pakke ud, mens jeg SOV. jeg
var godt træt. Men alle havde haft en fin tur, og vi gjorde mange stop
undervejs, for at trække vejret, påfylde væsker på os selv og bilen, og af
igen!

Trods de 6 mdr. gik turen MEGET smertefrit!

Håber i får en god tur!

--
Per Ahm - www.perahm.dk

Fra : Per Ahm

Dato : 18-02-03 22:43

> men da vi nærmede os, som begge unger

Ved Luxemburg SOV begge unger.... Ikke som.

--
Per Ahm - www.perahm.dk