Program efterlyses
Fra : Karsten

Dato : 12-03-01 20:24

Jeg mangler en lille program til Os/2 / Windows, som kan arbejde med Os/2 ´s
hjælpe-filer (inf).
Altså på den måde at jeg kan gemme dem som en tekst-fil F.eks. i formatet
"rtf eller doc" inkl.. billederne.

NB:
Jeg har kun adgang til følgende programmer under Win 98, og det er WordPad,
Word og WordPro.

Grunden til det er den, at den eneste computer som jeg har tilsluttet en
printer er den som køre med Windows 98, for jeg har nemlig tænkt mig at
ville printe det hele ud, og gemme det i en mappe for det plejer jeg at
gøre.

Fra : Morten Fordsmand

Dato : 13-03-01 09:00

>Jeg mangler en lille program til Os/2 / Windows, som kan arbejde med Os/2
´s
>hjælpe-filer (inf).
IBM havde på et tidspunkt et hypertext-editeringsprogram HyperWise, som
måske kunne hjælpe dig, det kunne nemlig læse og skrive en del formater
herunder inf, txt, html og rtf.

Ellers kan du vel bare installere en OS/2-driver til din printer under os/2
med print til fil, hvorefter du printer filen råt på din Windåse?

--
Morten Fordsmand
http://www.morten.fordsmand.com