Til gengæld vil den seriøse rådgiver i hovedreglen tjene sit honorar hjem.
Dette gælder også for revisor i et anpartsselskab, så lad Jer ikke
nødvendigvis afskrække af, at der kræves en offentlig godkendt revisor.
Med venlig hilsen
Michael Harboe
Erik G Christensen <egc@post1.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3AAD3E2F.4233C35E@post1.tele.dk...
> "Steffan Søndermark" wrote:
>
> > Mange tak for dit svar. Vil du ikke uddybe hvilke omkostninger du taler
om,
> > ved henholdsvis VS-ordningen og ApS - såvidt jeg ved er der kun krav om
> > virksomhedsværdi...
>
> Bare sådan i runde tal :
>
> VS koster mellem 2 og 4 K kr til etablering, når du ikke har fast ejendom.
> Aps koster mellem 5 og 15 K i etablering.
>
> VS koster mellem 1 - 3 K i årlig drift, hvis du selv laver det meste, og
> bare skal have hjælp til opstilling og rådgivning om dette.
> Aps koster normalt mindst det dobbelte, da du skal have en revisor til at
> attestere det, samt mere administration.
>
> Og dette er minimumspriser (for seriøst arbejde, og andet skal du ikke
> bruge, det blivere dyrere i længden
>
> --
> Regards Erik G Christensen
> Adviser for danish farmers, economy
> ICQ # 59294864
> Prepare for the worse - hope always the best