Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Lav frekvens
Fra : Martin Helbo

Dato : 16-02-03 21:21

Jeg har netop erhvervet mig en IIyama 19" skærm. Men jeg kan kun køre en
frekvens på 75 Hz i 1600x1200.
Jeg har et matrox g550. På matrox's webside er dets frekvens angivet til
100Hz vert. og 130 hz horis.
Hvorfor kan min så ikke gå længere op?

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Claus Albaek

Dato : 17-02-03 00:12

Martin Helbo wrote:
> [...]
> frekvens på 75 Hz i 1600x1200.
> Jeg har et matrox g550. På matrox's webside er dets frekvens angivet til

Fordi skørmen ikke kan følge med til mere end 75Hz i 1k6x1k2 gætter jeg på?

Fra : Martin Helbo

Dato : 05-03-03 21:42

"Claus Albaek" <claus@midtjyskcomputer.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi skørmen ikke kan følge med til mere end 75Hz i 1k6x1k2 gætter jeg
på?

Skærmen kan gå til 104Hz i 16x12, så det er ikke det der er problemet. Jeg
har en kammerat der kører 16x12 i 85hz på et Matrox G450, altså modellen
mindre end mit, men på samme skærm.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk