Peugeot speedfight
Fra : Fam Fischer

Dato : 16-02-03 19:36

hej ng.

da jeg er ved og se på en peugeot speedfight årg 00 vil jeg høre om det er
noget eller man skal holde sig fra peugeot, jeg tænker her på og de holder
eller går de tit i stykker

vh fischer

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 16-02-03 19:48

Fam Fischer wrote:

> da jeg er ved og se på en peugeot speedfight årg 00 vil jeg høre om det er
> noget eller man skal holde sig fra peugeot, jeg tænker her på og de holder
> eller går de tit i stykker

Hejsa.

Jeg har en Speedfight 2 '02, og jeg ved ikke lige hvormeget den adskiller
sig fra den du vil kigge på, men motoren er vist gennemgående fra
årgangene.

Det er en slidstærk motor som trækker godt. Fjerner du blindrør + skive
render den ca 70-75 km/t.

Reservelspriserne lyder helt rimelige synes jeg. Men det er, jvnf andre
tråde her i gruppen, tilsyneladende meget relativt. Men da jeg kommer fra
en bil synes jeg den er billig i drift

Det er ikke en scooter der tit går i stykker, men selvfølgelig kan man være
uheldig. Pas og plej den godt og lad dine services, så har du en scooter
som kører skidegodt og som ser fræk ud.

Hvis ikke det var fordi jeg var ved at lave en ny hjemmeside, så ville jeg
henvise til den, så det må du lige vente med.

Håber du kan bruge det til noget.

Den korte version: Køb den

--
Martin L. Johansen

Fra : Kim Larsen

Dato : 16-02-03 21:58

"Fam Fischer" <lm-fischer@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget eller man skal holde sig fra peugeot, jeg tænker her på og de holder

Min svoger har en, han er utroligt glad for den, og den rykker godt, han har
dog bare et problem, og det er når han skal have den på værksted, så er det
altså nogle priser der også rykker, og det i pungen (pengepungen jo)
Han har efter sidste værkstedsbesøg forhørt sig om hvad det ville koste
andre steder, og han kunne have sparet mindst 500.- kr. og stadig få de
samme stumper.

Kim Larsen

Fra : Hekto

Dato : 16-02-03 23:11

In article <3e4fd9f8$0$11019$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, lm-
fischer@mail.dk says...
> [...]
> noget eller man skal holde sig fra peugeot, jeg tænker her på og de holder

- mere på:

www.hekto.dk/speedfight
--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - Who Knows?
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Fam Fischer

Dato : 17-02-03 22:35

tak....

Fra : Bo

Dato : 23-02-03 19:00

> [...]
> noget eller man skal holde sig fra peugeot, jeg tænker her på og de holder

Hvad skal du give for den?
Hvor mange km.?
Er det den lille luftkølede model AC eller den dyrere vandkølede LCE med en
del mere udstyr?