Firewall "stoler" pludselig ikke på OE?!
Fra : Homer

Dato : 16-02-03 17:46

Hej NG,

Jeg håber nogen kan hjælpe mig med et meget spøjst problem:

Fra det ene øjeblik til det andet er min Norton Firewall begyndt at gøre
mig opmærksom på, at Outlook Express forsøger at få adgang til
Internettet.

Den velkendte prompting-skærm fremkommer, og jeg bedes tage stilling
til, hvorvidt OE skal have lov til det eller ej, samt om dette valg skal
gælde permanent for OE.

Uanset hvad jeg vælger, bliver firewall'en ved med at prompte mig hver
eneste gang OE tjekker for nye mails, eller når jeg synkroniserer
nyhedsgrupperne.

Hvordan kan det være? Begge applikationer har været installeret længe og
burde være "vant til hinanden".

Og hvordan får jeg Norton til at holde op? Som beskrevet virker det ikke
at sætte flueben i "always use this action ..."

Homer.
- The temptation to form premature theories upon
insufficient data is the bane of our profession.