Skærme
Fijala 3554
21 tommer Philips
Fra : Kim

Dato : 15-02-03 19:42

Hejsa

Kender nogle her skærmen (model C2082DAS) ?

Jeg har mulighed for at købe den brugt, men kender den overhovedet ikke.

Selv på google kan jeg ikke finde noget brugbart info om den.

Er naturligvis ikke interesseret i at få en 21 skærm som "kun har en stor
flade" men som ellers ikke er til at se noget på.

Håber i kan hjælpe

mvh
Kim

Fra : Finn Egmose

Dato : 16-02-03 11:29

"Kim" <removeXhejsameddig@hormail.com> wrote in

> Hejsa
>
> Kender nogle her skærmen (model C2082DAS) ?
>
> Jeg har mulighed for at købe den brugt, men kender den overhovedet ikke.

Det er ikke en 21" Det er en gammel 20" triniton.Du kan finde manualen til
den her :
www.ics-finmek.com/ics/swtool/ manuals/monitor1/cap13.pdf

Mvh.Finn

Fra : Finn Egmose

Dato : 16-02-03 11:49

Finn Egmose <spambouncer@finn.tdcadsl.dk> wrote in

> "Kim" <removeXhejsameddig@hormail.com> wrote in

Ups! Der kom et mellemrum for meget i linket. Her er det der virker:

Fra : Claus Albaek

Dato : 16-02-03 16:01

Kim wrote:
> [...]
>
> Er naturligvis ikke interesseret i at få en 21 skærm som "kun har en stor
> flade" men som ellers ikke er til at se noget på.

Den ligner, for at sige det uden forbehold, en skærm du skal have
_meget_ billigt for at du ikke skal føle dig snydt.

Fra : Kim

Dato : 16-02-03 16:14

Tak for jeres svar.

Ja, den skærm skal jeg vist ikke give meget for *s*

mvh
Kim