Skærme
Fijala 3554
købe skærm i Tyskland
Fra : jesper hansen

Dato : 15-02-03 19:25

Hej

jeg tænker på at købe en Samsung eller en Eizo

da de ikke er til at opdrive i Dk tænker jeg på at køre en tur til
Flensburg!

Er det en god ide? og er der nogen der kender en forretning eller en adr på
nettet???

hvad er bagdelen/fordelen ved at købe den i Tyskland?

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 15-02-03 19:41

Hej

jesper hansen wrote:
> da de ikke er til at opdrive i Dk tænker jeg på at køre en tur til
> Flensburg!

Så er der umiddelbart to steder du kan/skal kigge.

http://www.mediamarkt.de og http://www.promarkt.de

MediaMarkt finder du ved Citti og ProMarkt ligger i Førdepark. Hvis du
falder for noget på deres hjemmeside, så ring og hør om de har den i
butikken inden du tager derned.

> Er det en god ide? og er der nogen der kender en forretning eller en adr på
> nettet???

Ikke umiddelbart. Du kommer ikke til at spare penge ved at gøre det. Du
får højst et andet udvalg. Skal du alligevel derned, så kig efter
muligheden for at sælge CDR'er til venner og bekendte. De er nemlig BILLIGE.

> hvad er bagdelen/fordelen ved at købe den i Tyskland?

Ulempen er, at eventuel onsite garanti ikke gælder Danmark og, at du
derfor selv skal ned med den.

Jeg kører selv til Flensborg ca en gang om måneden, men EDB hardware
tager jeg dog ikke med hjem. Det er en af de ting der ikke kan svare sig.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : JKJ

Dato : 16-02-03 11:34

Jeg har lige været i Mediamarkt og her har de heller ikke de gode Samsung
skærme på lager (her mener jeg f.eks. 172T og 191T). Jeg mener faktisk slet
ikke jeg så nogen 17 " Samsung skærme. Leveringstiderne på Samsung skærme i
Tyskland, er akkurat ligeså dårlig som den er her i Danmark. Hvis du kan
læse Tysk, så prøv at besøg dette TFT tyske forum: http://www.prad.de/board/
.. Her er der nogen der skriver at de har ventet i over 3 måneder på deres
skærme. Jeg kender ikke Promarkt, så her kan jeg ikke udtale mig om chancen
for en Samsung skærm.

Håber det hjalp lidt

John

Fra : jesper hansen

Dato : 16-02-03 12:21

hej
ja det er en 172T jeg leder efter......

hverken media eller Pr har dem ....... øvøv

lidt surt...

men tak for jeres svar!

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 19-02-03 18:19

"jesper hansen" skrev:

> jeg tænker på at købe en Samsung eller en Eizo
>
> da de ikke er til at opdrive i Dk tænker jeg på at køre en tur til
> Flensburg!

Sumsung 172T er på lager nu hos bl.a. ITbutikken.

Med venlig hilsen

Kenn Gerdes